Každú zmenu alebo zrušenie dohodnutého rozsahu objednaných a následne hotelom potvrdených služieb je klient povinný oznámiť hotelu písomne. Storno poplatok pre individuálnych klientov a jeho výška závisí od dňa stornovania pred začiatkom realizácie služieb:
Garantovaná rezervácia
Pri garantovanej rezervácii požadovanú izbu držíme pre klienta do dohodnutej hodiny. Podľa ubytovacieho poriadku hotela je to do 18:00hod. v deň príchodu, pokiaľ klient neinformuje hotel o neskorom príchode.
Za garantovanú rezerváciu hotel považuje nasledovné rezervácie:
Negarantovaná rezervácia
V prípade negarantovanej rezervácie hotel negarantuje izbu pre klienta. Zamestnanec recepcie je povinný 48 hodín pred plánovaným príchodom každú predbežnú, resp. negarantovanú rezerváciu overiť a požiadať klienta o zaslanie garancie. Ak tak i napriek upozorneniu klient neurobí, hotel rezerváciu klientovi negarantuje.
Palace Hotel Polom, s.r.o.
Peňažný ústav: UniCredit banka a.s.
Číslo účtu: 1033384009/1111
SWIFT: UNCRSKBX
IBAN: SK85 1111 0000 0010 3338 4009